Paddenburg/ Aupers

  • Bert Hemrika
    Message 1 of 2 , Feb 3, 2008
      Ik zoek informatie over het echtpaar (de personen) Johannes Timon/ Timotheus
      Paddenburg ( 1814 Leiden) en Maria Elisabeth Aupers (1816 Leeuwarden). Ik
      kan hun geboortes niet vinden en ook hun huwelijk niet. Ze waren een
      echtpaar. Er komt een dochter: Wilhelmina Johanna Maria Paddenburg, in 1843
      geboren in Leiden. Ook van haar kan ik de geboorte niet vinden. Zij trouwt
      in 1882 in Amsterdam met George Laurens Johan Preller.(1846 Dokkum) Er zijn
      dus relaties met Friesland en met Zuid-Holland.

      Ziet iemand een aanknopingspunt?

      Bert Hemrika, s.hemrika@...

    • mwschaap
      Message 2 of 2 , Feb 3, 2008
        Misschien kun je hier iets mee?

        gezinskaart archief Leiden
        Paddenburg, Johannes Timon

        beroep tabakverkoper
        geboren 28-09-1814 Leiden
        leeftijd 27

        Aupers, Maria
        huwelijk 18-08-1842 Leiden
        geboren 14-02-1816 Loenen

        Kinderen (11):
        • Wilhelmina Johanna, 21-05-1843 Leiden
        • Adelbertus Johannes Jacobus, 05-06-1844 Leiden
        • Elisabeth Maria, 29-06-1845 Leiden
        • Johannes Everhardus, 05-02-1847 Leiden
        • Hermanus Josephus Johannes, 23-03-1848 Leiden
        • Franciscus Johannes, 19-07-1849 Leiden, †07-04-1850 Leiden
        • Josephus Johannes, 18-03-1851 Leiden
        • Timotheus Johannes Theodorus, 24-12-1852 Leiden
        • Franciscus Johannes Clemens, 25-05-1854 Leiden
        • Ludovicus Johannes Wilhelmus, 25-08-1857 Leiden
        • Johannes Marinus, 30-03-1861 Leiden

        Met vriendelijke groet,
        Ingrid Garrod

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Bert Hemrika"