aanvulling site

  • Cora Scholten
    Message 1 of 12 , Feb 3, 2008
      Goedenmiddag
      De site van GVT is weer aangevuld met overlijdensadvertentie's van de Telegraaf en Volkskrant, en onder het algemene bestand met de Toren en de Veenstreek. Ook zijn er verschillende bidprentjes aangevuld.
      Wilt u bij bestelling van scans de catogorie en scannummer vermelden?

      M.v.g. Cora Scholten

    • Cora Scholten
      Message 2 of 12 , Feb 16, 2008
        Hallo

        De site van de GVT http://members.home.nl/g.v.t is weer aangevuld met overlijdensadvertenties uit de Twentsche Courant Tubantia van de maand januari.
        Bij aanvragen scans graag scannummer en categorie ( b.v. naam krant) vermelden
        M.v.g. Cora Scholten

      • Cora Scholten
        Message 3 of 12 , Mar 17, 2008
          Hallo

          De site van GVT http://members.home.nl/g.v.t is weer aangevuld met overlijdensadvertentie's van de Telegraaf, Volkskrant en de Twentsche Courant Tubantia, en onder algemene overlijdens advertenties oudere overlijdensadvertentie's uit de Tubantia

          Bij bestelling graag scannummer en catogorie vermelden.

          Met vriendelijke groeten
          Cora Scholten