AW: [Friesland-genealogy] Re: Lense (Linse) Meintes, koopman te Beetsterzwaag

  • fokko kloostra
    Message 1 of 2 , Feb 2, 2008
      Gegevens N ieuwland:

      Marten Martens, kleermaker te Bergum; huwde te Bergum 23-7-1693 Pietje Sjoerds (van Bergum , Hij van Drogeham); met attestatie cab Drogeham naar Bergum op 17-12-1693; op lidmatenlijst 1722( buurt in het Oosten), 1171129 (idem, overleden)

      Akten: S16 228 en 426

      Kinderen allen gedoopt in Bergum
      Sjoerd 24-6-1694
      Maaike 8-12-1695
      Grietje 22-1-1698
      Marten 14-4-1700
      Auke en Leentje 14-3-1704 (wellicht tweelingen)
      Aafke 8-7-1708
      Jacob 15-3-1711

      Groetjes Fokko Sumar

      Message 2 of 2 , Feb 2, 2008