Re:[Friesland-genealogy] Frans Krom

  • Fr@ns Krom
    Message 1 of 2 , Jan 5, 2008
      Beste Cor,

      Je hebt helemaal gelijk, met aktenummers is het uiteraard makkelijker zoeken. Ik zal mijn leven beteren.

      Bedankt voor de informatie en ik kan weer een stukje verder.

      Met vriendelijke groet.

      Frans Krom

      Website: www.familiewiersema.nl
      Inmiddels zijn er 3.900 verschillende bezoekers op mijn website geweest. Ruim 4.200 Wiersema's in mijn bestand.
      Alles is welkom met betrekking tot de navolgende familienamen : Dijksterhuis(Gr); Gezelle-Meerburg(ZH); Klooster(NH); Krom(NH-ZH); Laribeij(Fr;ZH); Laribij(Fr;ZH); de Leeuw(Gld); Meerburg(ZH); Meerburg-Snarenberg(ZH); Overmeer(ZH); Post(Gr); Teunen(NH); Theunen(NH), Thöne(Grebenstein Dld); Wiersema(NLD;VS;CAN;AUS;MEX); Wiersum(Gr;USA); Wier(d)sma (Fr).