Re: [Friesland-genealogy] Johan Joost Lentz

  • Chris Boerema
    Message 1 of 2 , Jan 5, 2008
      Hallo Frits,

      Ook ik heb niet direct antwoord op je vraag. Ook ik zit met losse einden in
      de Lentz-families. Wellicht kunnen we elkaar helpen. Mijn voorvader is
      Roelof Johannes Lentz getrouwd met Catharina Nieuwenhuis. In 1777 woonden
      zij in Groningen (Moeskersgang) toen hun zoon Jacob wed geboren. De ouders
      van deze Roelof heb ik niet kunnen vinden. Wel vond ik een kandidaat in
      Leeuwarden. Johannes Lentz geboren 31-01-1706. Zijn ouders waren Johan Lentz
      getrouwd met Antie Rijseveld.
      Wie weet...
      Groetjes, Chris