Re: [Friesland-genealogy] Jantje Joekes Van Der Veen

  • Theo van der Ley
    Message 1 of 5 , Jan 3, 2008
      Hoi Rita

      Helemaal gelijk hoor. Ik had eigenlijk alleen naar de jaartallen gekeken en er niet naar gezocht.

      Kan ik bij deze gelegenheid meteen een account krijgen op jouw site? Aangezien we veel overeenkomsten hebben via Janke en Sytske Kunnen, denk ik dat ik er wel wat kan gebruiken.

      Alvast dank en een heel gelukkig 2008!!
      Taeke van der Ley

      Message 2 of 5 , Jan 3, 2008
        Hallo Taeke,