Re: [Friesland-genealogy] eeuwlingen

  • L.Bijlsma
    Message 1 of 4 , Jan 3, 2008
      Dag Tabe,

      Als je een reactie wilt, dan krijg je een voormoeder van me:-))
      Lijsbeth Rinses (Bijlsma, geh. met Hidde Houtsma), * 14-12-1767, ~ 28-04-1768 in Harlingen, ovl. 21-02-1869 in Schraard.
      Volgens de krant was ze bij het overlijden 101 jaren, 2 maanden en 7 dagen. Ik heb het eerlijk gezegd niet nagerekend!
      Groeten,
      Lineke Bijlsma