Re: Beslinga State in Friens

  • klaaspera
    Message 1 of 3 , Dec 31, 2007
      Hallo Margreet,

      Bedankt voor je reactie. Over het familie-archief van de Van Sytzama's
      heb ik al contact gehad met Tresoar. Volgens hen zijn de stukken nogal
      persoonlijk van aard en gaan ze niet over het personeel. Inmiddels heb
      ik een brief geschreven aan een barones, die een nakomelinge is van
      Johannes Galenus van Sytzama. Als dat niets oplevert, moet ik vanuit
      Veenendaal maar eens afreizen naar Leeuwarden. Het Nederlands
      Adelsboek zal vermoedelijk ook geen informatie over het personeel
      geven. Het tweede boek dat je noemt, heb ik al aangeschaft via een
      internetboekhandel. Een goede jaarwisseling!

      Hartelijke groeten,

      Klaas Pera

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "reyacta" <mvh@...> wrote:

      > Hoi Klaas en allen,
      >
      > Sytzama in de aquabrowser op de tresoar-site leerde mij:
      >
      > Toegangsnummer: 334-04
      > Familiearchief Van Sytzama
      > 1. Inventaris van het archief van de familie Van Sytzama (1528)
      1613-1941