hulp nodig

  • Jantsje Pasma
    Message 1 of 1 , Dec 5, 2007
      Hoi,

      Wat ik ook probeer ik kom niet verder

      Ik zal het zo kort mogelijk hier neerzetten, anders is het 25 pagina's.
      t/m 8 heb ik alles maar ik kan van 9,10,11 etc. niks meer vinden
      Wie kan me verder helpen? Daar komt bij dat ik

      Stamboom familie Pasma

      1. Rudolf Pasma, Geboren 31-05-1991 in Sneek

      2. Rinse Pasma, Geboren 23-01-1965 in Sneek
      Getrouwd op 28-06-1989 in Joure met Jantje Meijer, Geboren 14-01-1968 in Sint Johannesga.

      Kinderen van Rinse en Jantje :
      Rudolf , 31-05-1991 in Sneek (zie 1)
      Moniek, 13-02-1993 in Sneek
      Saskia, 06-11-1994 in Scharsterbrug

      3. Rudolf Pasma, Geboren op donderdag 24 -02-1939 in Heerenveen
      Getrouwd op 17-05-1963 met Stijntje de Vries, Geboren 02-08-1939

      Kinderen van Rudolf en Stijntje
      Rinse, (zie 2)

      4. Rinse Pasma, Geboren op dinsdag 22-08-1899 in Swichum, Overleden op vrijdag 24-05 1968 te Heerenveen, 68 jaar oud.
      Getrouwd op 24 jarige leeftijd op woensdag 16-07-1924 in Stiens met Baukje Albertsma
      Kinderen van Rinse en Baukje:Weltje, Sietske (Sijts), Albert, Rypke, Rudolf, (zie 3)Doekele Siebren,

      5. Albert (Doekeles)_Pasma, Geboren 12-09-1867 in gemeente Leeuwarderadeel,Overleden 01-10-1922 te Swichum, getrouwd met Sytske (Rinzes) Vonk,
      Kinderen van Albert en Sytske:Doekele, Rinse, (zie 4)Rudolf, Sybren

      6. Doekle Sybrens Pasma(ook geschr. Als Doekele), Geboren 25-04-1832 getrouwd met Hyke (Alberts) van Dijk,
      Kinderen van Doekle en Hyke:Albert(zie5)

      7. Sybren(Jacobs) Pasma, Geboren 08-11-1793 te Lekkum, getrouwd met Aafke Doekles Albertsma
      Kinderen van Sybren en Aafke:Grietje, Jacob, Doekele (zie 6)Klaaske, Jorritje, Albertje,Grietje

      8. Jacob (Sybrens) Pasma,
      Kinderen van Jacob en Klaaske:Lijsbeth,Dooitske,Sybren,(zie 7),Dieuwke,Pieter,Dieuwkje,Baukje, Jan, Eeltje,Pietje,Jacob,

      9. Sybren Jans(ook geschr.als Siebren,sibren,sijbren), Geboren ..-..-....te Stiens, overleden..-...-....
      Sybren is op 20-03-1763 in Stiens getrouwd met Lijsbeth (ook geschr. Als Lijsbert) Jacobs . Lijsbeth is afkomstig van Lekkum
      Opmerking : attestatie gegeven

      Kinderen van Sybren en Lijsbeth:

      Sijtske, Geboren op 7 juli 1763 te Lekkum, Gedoopt op belijdenis op 23 augustus 1801 in Hardegarijp gem. Tietjerksteradeel.
      Opmerking.: De ouders waren bij leven echtelieden te Lekkum

      Jacob (zie 8)

      Pietje, (v)(ook geschr. als Pyttje, Pyttie )Geboren in oktober 1769 te Lekkum, Gedoopt op belijdenis op 22 mei 1791 in Rijperkerk gem. Tytsjerksteradiel. Overleden 28-10-1851, 83 jaar, weduwe
      Opmerking.: De ouders waren bij leven echtelieden te Lekkum

      Baukje, geboren
      Baukje is getrouwd met Rintje Gosses

      Kinderen van Baukje en Rintje:*
      *Gosse, geboren.., Gedoopt op 02-01-1790 in Leeuwarden. Aanwezig: Gosse Rintjes
      Opm.: De doopnaam is Gusovinus/Gosse

      *Siebren, geboren , Gedoopt op 30 november 1792 in Leeuwarden. Aanwezig: Jacob Sieberens

      10. Jan

      Kinderen:
      Jacob

      Sijbren (zie 9)

      ik heb meerdere mogelijkheden bij 10:

      Leeuwarderadeel, huwelijken 1737

      Vermelding: Derde proclamatie op 19 mei 1737 in Stiens

      Man : Jan Jacobs afkomstig van Stiens

      Vrouw : Sijtske Pijters afkomstig van Cornjum

      Opmerking : getrouwd te Stiens

      Gestandaardiseerde namen: JAN JAKOBS en SIETSKE PIETERS

      Bron:

      Collectie Doop-, Trouw-, Begraaf- en Lidmatenboeken(DTBL)

      Trouwregister Hervormde gemeente Stiens 1619-1811

      Inventarisnr.: 477

      Op microfiche beschikbaar op de studiezaal van Tresoar

      Leeuwarden, huwelijken 1737
      Vermelding: Bevestiging huwelijk op 9 juni 1737
      Man : Jan Pieters afkomstig van Leeuwarden
      Vrouw : Claeske Jacobs afkomstig van Leeuwarden
      Opmerking : getrouwd in de Galileeër kerk

      Gestandaardiseerde namen: JAN PIETERS en KLAASKE JAKOBS

      Bron:
      Collectie Doop-, Trouw-, Begraaf- en Lidmatenboeken(DTBL)
      Trouwregister Hervormde gemeente Leeuwarden 1737-1742
      Inventarisnr.: 991

      Op microfiche beschikbaar op de studiezaal van Tresoar

      zou dit de lijsbeth van 9 kunnen zijn ??

      Leeuwarden overlijden/begraven 1798
      Begraven: Elizabeth Jacobs
      Datum : 2 januari 1798
      Begraven op het Oldehoofsterkerkhof

      Persoon: LIJSBET JAKOBS

      Bron:
      Gemeente Leeuwarden, register van begravenen of overledenen
      1796-1805
      Inventarisnr.: 923
      Op microfiche beschikbaar op de studiezaal van Tresoar

      En dit de jan van 10?

      Leeuwarden overlijden/begraven 1771
      Overleden: Jan Jacobs
      Datum : 3 november 1771
      Plaats : Leeuwarden

      Persoon: JAN JAKOBS

      Bron:
      R.K. Parochie Het Klooster Leeuwarden, register van
      overledenen 1752-1794
      Inventarisnr.: 1019
      Op microfiche beschikbaar op de studiezaal van Tresoar

      Wijzigingsdatum: 13-12-2006

      Checked by AVG Free Edition.