Jan Jansen Papen & Fennichjen Theunis

  • Frits Hunneman
    Message 1 of 1 , Dec 2, 2007
      Het echtpaar Jan Jansen Papen & Fennichjen Theunis trouwde op 26 maart
      1741 te Wijhe.

      Van Jan Jansen (Papen) (een van mijn voorouders in directe lijn) kan
      ik heel weinig terugvinden, alleen dat hij waarschijnlijk van huis uit
      rooms was en zich bij zijn huwelijk in de Nederlandse Hervormde
      gemeente heeft laten opnemen.

      Zijn vrouw Fennichjen Theunis is een dochter van Theunis gerryts en
      Geesje Egberts . Zij is gedoopt op 2 maart 1721 in Raalte, maar zij
      heeft ook in Blokzijl gewoond.
      Waar haar ouders precies vandaan kwamen is bij mij ook niet bekend.
      Ook de ouders van Theunis gerryts en Geesje Egberts zijn bij nog niet
      bekend.

      Wie kan mij verder helpen met het volgende:

      Wie zijn de ouders van Jan Jansen (Papen) en waar kwamen ze vandaan.
      Waar zijn Theunis Gerryts en Geesje Egberts getrouwd.
      Wie zijn de ouders van Theunis Gerryts en Geesje Egberts.

      Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

      Frits