gebounced??

  • Jantsje Pasma
    Message 1 of 1 , Nov 28, 2007
      Hallo,

      Wie weet wat er aan de hand is? Ik krijg al een paar dagen geen mail meer binnen van deze groep.
      Ook mijn eigen mailtjes krijg ik niet terug.
      De mail staat wel op de site zag ik.

      Sta ik gebounced ofzo? Ik kon het niet ontdekken.

      Antwoord aub sturen naar HYPERLINK "mailto:jann@..."jann@...

      Groetjes, jantsje

      Checked by AVG Free Edition.