Hendrik Jans en Geeske Sjoerds

  • Appy de Vries
    Message 1 of 2 , Nov 28, 2007
      Medesp;
      Wie weet het huw. en evt.ouders van;
      Hendriks Jans en Geeske Sjoerds,
      verm.Smallingerland.
      kinderen;
      1;Hans Hendriks [de Roos] geb.omgerekend 1742.
      overl.30-07-1817 Luxwoude
      gehuwd 03-05-1772 Drachten
      met Ebeltje Jeens/ Iebeltje Jinnes,
      verder geen geg. [4 kinderen]
      2; Antje Hendriks geb.omgerekend
      1753.overl.23-11-1842 Smallingerland.
      gehuwd 24-09-1780 met
      Marten Geerts Schriemer geb.
      omgerekend 1754 overl.30-04-1827
      Smallingerland.
      b.v.d. groetjes
      Appy.

    • Appy de Vries
      Message 2 of 2 , Nov 28, 2007
        Fokko;
        zal het wel Smallingerland zijn of
        iets dergelijks ,ik vecht tegen de griep,
        voel ik!!
        dank en groetjes
        Appy.
[...]

        Machen Sie Yahoo! zu Ihrer Startseite. Los geht's:
        http://de.yahoo.com/set