Geboortedatum Klaas Jitzes Visser, Moddergat

  • hzijlstra
    Message 1 of 1 , Nov 27, 2007
      L.S.

      Namens medesneuper A.K. Visser deze vraag:

      Uit het huwelijk van Jitze Klazes Visser en Jelske de Boer
      wonende in Moddergat WD zijn 2 kinderen geboren nl. Dirk in 1900 en
      daarna is er nog een Klaas geboren. Wie kan mij over deze Klaas een
      geboortedatum geven ik kan deze nergens achterhalen.
      Het huwelijk is gesloten op 17 juli 1899 Akte no.3

      Groetnis,
      Hans