AW: [Friesland-genealogy] Re: Bouwe Wobbes x 1648 Baukje Eelkes.

  • fokko kloostra
    Message 1 of 1 , Nov 27, 2007
      Tjeerd

      Bouwe wobbes heeft op 12-1-1651 belijdenis gedaan te oudega, (echtelieden op het Witveen, een buurtschap onder Oostermeer) 16 mei 1672 met attestatie van Oudega naar Oostermeer.
      Staat 1674 en 1678 op lidmatenlijst oostermeer.
      Acten: SMA U3 77;
      kinderen zijn allen gedoopt te Opeinde

      Zowel van hem als van zijn vrouw geen verdere gegeevens
      groetjes fokko Sumar