Onderzoek naar de Friese soldaat Leeuwijn Jacobs FEITZ.

  • feitz-liem@xxxxxx.xx
    Message 1 of 1 , Dec 28, 1999
      Beste leden,

      Ik doe onderzoek naar de voorouders en nazaten van de Friese soldaat Leeuwijn Jacobs FEITZ, gedoopt in januari 1706 in Wittmund (Friesland).

      Hij huwde in december 1735/januari 1736 in Leeuwarden met Allegonda Johannes STATENBURG.

      Leeuwijn Jacobs FEITZ, diende onder de kapitein UNIA en was afkomstig uit Wiitmund, nabij Aurich (Friesland).

      Allegonda Johannes STATENBURG was afkomstig uit Leeuwarden.

      Wie kan mij enige informatie verschaffen over het garnizoen waar Leeuwijn Jacobs FEITZ bij heeft gehoord?

      Het garnizoen van Leeuwarden lijkt mij aannemelijk?

      Is er informatie en/of archiefmateriaal over het garnizoen?

      Groeten van Paul FEITZ.