gen v/d Schaaf

  • Pieke van der Schaaf.
    Message 1 of 1 , Dec 28, 1999
      Wie kan mij helpen om het onderstaande aantevullen; of wie heeft deze
      personen in zijn kwartieren of stamboom. Gaarne uw reactie.
      . Eentie N trouwt zo rond 1620 met Maria N;
      vermoedelijk uit Wirdum Frl.
      Uit dit huwelijk voor zover bekend twee kinderen, namelijk;
      A) Ype Eenties geb. +/- 1623, gest. 1701 Reduzum;
      trouwt voor gerecht op 6-5-1648 met Elbrich Jacobs.
      B) Jeltie Eenties geb. +/- 1625.Trouwt voor gerecht
      op 23-5-1653 met Tiebbe Ates geb zo rond 1615 en
      gest. in 1677 {[allebei te Grouw]voorheen
      getrouwt aan Jeltie Wytses dr. van Wytse Jouckes en N.N}
      Uit het tweede huwelijk twee kinderen, namelijk;
      A) Tietse Tiebbes. [verdere gegevens ontbreken mij]
      B) Eentie Tiebbes geb. te Grouw in 1655. Hij trouwde
      1 in 1687 met Jets Beerns en trouwde 2. in 1691
      met Afke Wytses. [verdere gegevens ontbreken
      mij]
      Uit een van deze huwelijken is geboren Tiebbe Enties, koopman op 't
      Vliet buiten Leeuwarden.

      Wie o Wie kan mij helpen? Bij voorbaat mijn dank en een goed en gezond
      2000 toezegend, Pieke.