Elizabeth Maria JORRITSMA

  • T. Dolstra
    Message 1 of 2 , Nov 6, 2007
      Bij het invoeren van gegevens uit familieadvertenties voor het CB in Den
      Haag kom ik zo nu en dan namen tegen met raakvlakken met Friesland.

      En misschien zijn er leden van deze groep die daar belangstelling voor
      hebben. Bij deze:

      Ondertrouwd:

      Cornelis BULL

      Elizabeth Maria JORRITSMA (van Sneek)

      Rotterdam, 1 september 1877.

      Groeten

      Tabe Dolstra

      www.dollenindetijd.nl

    • T. Dolstra
      Message 2 of 2 , Nov 6, 2007
        AANVULLING: Bull-Jorritsma.

        Geboren een zoon 09 september 1877 Bull-Jorritsma

        Overleden zoon 12 september

        _____