RE: [Friesland-genealogy] Re: archief Scheveningen

  • Irene Visser
    Message 1 of 7 , Nov 2, 2007
      Hai Annemarth,

      ik ga er mee bezig.
      En jammer met je Bog. etc. zit net niet mijn Bocher en/of Bucher bij.

      groetjes Irene.

      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.comFrom: annemarthsterringa@...: Fri, 2 Nov 2007 15:41:57 +0000Subject: [Friesland-genealogy] Re: archief Scheveningen

      Dag Irene,Heb je de Virtuele Studiezaal van Den Haag al geprobeerd?'s-Gravenhage eldershttp://193.172.27.173/virtuelestudiezaal/SelectieTafels.aspx?nn=2#resultatenGroetjes,Annemarth--- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Irene Visser <ireneented@...> wrote:>> Hallo,> > kan iemand me ook vertellen waar in gegevens van huwelijken etc. van Scheveningen vinden kan.> > Staan volgens mij niet op Genlias.> > groet Irene.

    • Bert Wijnstra
      Message 2 of 7 , Nov 2, 2007
        groepsgenoten

        er moet mij toch iets van het hart.
        Om 14.30 stelde Irene Visser een vraag. Omdat er toen ik de vraag las nog
        niemand gereageerd had en ik dacht haar te kunnen helpen heb ik om 15.14 een
        bericht gestuurd.
        Om 16.43 kwam er een bericht van Annemarth Sterringa binnen. Mijn bericht
        verscheen pas om 21.41 in de groep, waardoor het leek dat ik het antwoord
        van Annemarth heb gekopieerd. Ik voelde mij toen voor gek staan. Zo word je
        de zin om te helpen als je iets weet, ontmoedigd.
        Ik weet niet niet waardoor de vertraging is ontstaan.

        Groet het is nu 00.04, wie weet hoe lang het nu weer duurt
        Bert Wijnstra
      • Hinke
        Message 3 of 7 , Nov 2, 2007
          Bert , dat is gewoon Yahoo, die vertraging gebeurt wel vaker, kun je
          niets aan doen. Ik denk dat de meeste leden wel weten dat dit voorkomt
          en dat er dus regelmatig dezelfde antwoorden komen op één vraag. Ik zie
          ook wel eens antwoorden verschijnen waarvan ik de vraag nog niet binnen
          heb:-) Dus niet te zwaar aan tillen zou ik zeggen en beter twee keer
          antwoord dan geen!!

          groet, Hinke Woudt-Westra

          Bert Wijnstra schreef:

> [...]
          > Ik weet niet niet waardoor de vertraging is ontstaan.
          >
          > Groet het is nu 00.04, wie weet hoe lang het nu weer duurt

        • Irene Visser
          Message 4 of 7 , Nov 3, 2007
            Dag Bert,

            bedankt en ga zeker in de akte's kijken.

            groet Irene.

            To: Friesland-genealogy@yahoogroups.comFrom: ate.w@...: Fri, 2 Nov 2007 15:14:51 +0100Subject: Re: [Friesland-genealogy] archief Scheveningen

            IreneKijk eens bij archief Den Haag. Daar zit ook Scheveningen in. http://193.172.27.173/virtuelestudiezaal/selectiebron.aspx Het kost wat tijd, maar je kunt de origele akten bekijken.GroetBert Wijnstra