Re: [!! SPAM] Re: [Friesland-genealogy] Re: sites over limburg

  • Jeannette v.d. Beuken
    Message 1 of 5 , Oct 29, 2007
      Hallo Jantsje,

      In Limburg is er helaas nog geen site a la Genlias.
      Van voor 1800 is er de GendaLim 5 Cd, waarop ook de DTB van Hoensbroek voorkomt. Deze is verkrijgbaar via http://www.gendawin.nl/

      Verder wat sites waarop je (naast de al genoemde) zou kunnen kijken:
      http://genealogie-limburg.net/

      http://roots.fred-baltus.nl/

      http://www.google.com/coop/cse?

      Via de al genoemde yahoogroup genealogie limburg, kun je wellicht meer mensen vinden die in het zuiden van limburg onderzoek doen. Ik zelf zit meer in de regio noord-Limburg.

      Groetjes,
      Jeannette van den Beuken-Beelen

      Message 2 of 5 , Oct 30, 2007
        Ik mis in de adressen die jullie noemen het Regionaal Historisch Centrum
        Limburg: http://www.rhcl.nl/.

        De Limburgers hebben geen site à la Genlias? Dat hoeft ook niet, ze doen
        gewoon mee aan Genlias, dus veel gegevens uit het zuiden zijn daar te
        vinden: www.genlias.nl.

        En voor kijk overige bronnen eens op
        http://www.geneaknowhow.net/digi/bronnen.html/ (niet alleen voor
        Limburg-onderzoekers interessant!)

        Andrys Stienstra
        www.andrysstienstra.nl

        Message 3 of 5 , Oct 31, 2007
          Klopt het dat je voor die site om iets uit te zoeken over een stamboom
          helemaal naar limburg moet? Geen 1 van de links werkt daar bij mij.

          Mvg, jantsje

          _____

          Ik mis in de adressen die jullie noemen het Regionaal Historisch Centrum
          Limburg: http://www.rhcl <http://www.rhcl.nl/> nl/.

          Checked by AVG Free Edition.
          30-10-2007 10:06

          Checked by AVG Free Edition.
          30-10-2007 18:26

        • Jantsje Pasma
          Message 4 of 5 , Oct 31, 2007
            klopt

            _____

            Kan de webpagina niet vinden

            Geeft de computer aan op deze link.

            En voor kijk overige bronnen eens op
            http://www.geneakno <http://www.geneaknowhow.net/digi/bronnen.html/>

            Message 5 of 5 , Oct 31, 2007
              Bedankt voor de sites iedereen. Helaas heb ik nog niet kunnen vinden wat
              ik zoek. (zie een ander mailtje)

              Mvg, Jantsje

              Checked by AVG Free Edition.
              30-10-2007 10:06