Oosterhof

  • Albert en Hilda Smit
    Message 1 of 5 , Feb 5, 2001
      Hallo Appy,

      3 Tjeerds Ates geb-1775 Bov-Knijpe geh-1799 met Corneliske Hanses Oosterhof geb-06-07-11778 te Knijpe overl- 1806
      Ik heb een vraagje met betrekking tot Corneliske, is zij een dochter van Hans Johannes en Hiltje Johannes? Deze laatsten zijn voorouders van mij en ik heb hun gezin nog niet compleet, vandaar. Ik heb 5 kinderen op papier, maar mogelijk dat er meer zijn , zoals deze Corneliske.
      Ik hoor dit graag van je, met vriendelijke groet, Hilda. .

    • Appy De Vries
      Message 2 of 5 , Feb 5, 2001
        Hilda
        Ik weet bijna zeker dat dit haar ouders zijn .
        Woensdagmorgen zal ik dit even nachekken in ons Archief, dan mail ik wel
        even.
        Groetnis fan Appy ut Heerenveen

[...]

        of: http://go.to/frgen .

      • Appy De Vries
        Message 3 of 5 , Feb 7, 2001
          Hilda
          Hier de bevestiging .
          1 Johannes geb-03-11-1772 te Katlijk
          2 Lykle geb-07-02-1774 te Katlijk
          3 Hendrik geb-18-09-1775 te Bovenknijpe
          4 Corneliske geb-06-07-1778 te Bovenknijpe
          5 Antje geb-09-10-1780 te Bovenknijpe
          6 Hiltje geb-14-12-1782 te Bovenknijpe
          7 Hendrik geb-05-11-1785 te Bovenknijpe
          Van 1-2-6-7 heb ik ook huwelijken.
          Ouders Hans Johannes en Hiltje Johannes.
          Groetnis Appy

          Message 4 of 5 , Feb 8, 2001
            Tige tank Appy,

            Dit is meer dan ik op papier had. Geweldig bedankt, en graag ontvang ik de huwelijksgegevens ter vergelijking. Van de laatste beiden heb ik nog niets.
            Groetnis, Hilda.

            Message 5 of 5 , Feb 9, 2001
              Hilda
              Hier volgen de huwelijken;
              Lykele Hanses 15-12-1799 te Ben-Knijpe met Elisabeth Roels.
              Johannes 21-12-1800 te Ben-Knijpe met Eelkje Ouwes
              Hiltje 20-02-1803 te Het Meer met Jan Cornelis eerste huwelijk
              Hiltje 12-06-1808 te H-veen met Jouke Roelofs
              Hendrik 17-09-1809 te H-veen met Sijtske Eids of Eit
              Groetnis Appy