Archief Leeuwarder Courant

  • Onno Elgersma
    Message 1 of 8 , Oct 24, 2007
      Het niet kunnen openen van artikelen uit het archief van de Leeuwarder Courant wordt waarschijnlijk veroorzaakt door een instelling van Norton Internet Security. Uitschakelen van deze bescherming (niet gewenst) maakt het wel mogelijk om de artikelen te openen.

      Groeten,

      Onno Elgersma

    • Hilda H. Smit-Brouwer
      Message 2 of 8 , Oct 30, 2007
        Kan iemand mij zeggen of het archief er uit ligt? Ik probeer al 2 dagen iets te bekijken maar krijg steevast de melding dat de artikelen niet getoond kunnen worden.
        Wie helpt mij?

        Groetjes, Hilda H.

      • Rienk de Boer
        Message 3 of 8 , Oct 30, 2007
          nee hoor alles werkt maar soms moet je het wel een keer vaker opvragen.
          het lukt bij mij vrijwel altijd.
          Rienk

[...]

        • L.Bijlsma
          Message 4 of 8 , Oct 30, 2007
            Is voorlopig aan zijn eigen succes ten onder gegaan :-))

            Lineke

            Message 5 of 8 , Oct 30, 2007
              Hilda,

              Die melding heb ik ook al eens gehad, terwijl andere artikelen op dat moment wél gewoon bekeken kunnen worden. Het staat kennelijk los van de beschikbaarheid cq capaciteit van de site.
              Voor vragen en opmerkingen m.b.t. het Digitale Archief van de Leeuwarder Courant kun je gebruik maken van het volgende e-mail adres archief@...

              Met vriendelijke groet,
              Nynke van den Hooven.

              Message 6 of 8 , Oct 30, 2007
                Bedankt voor de hulp. Inmiddels ben ik er achter dat je inderdaad maar door en maar door en maar.... moet doen.

                Groetjes, Hilda H.

              • Onno Elgersma
                Message 7 of 8 , May 26, 2010
                  Verschillende weken is het archief van de Leeuwarder Courant niet bereikbaar geweest. Vanavond zag ik dat het nu met dat van enkele andere kranten bereikbaar is op www.dekrantvantoen.nl

                  Groeten,

                  Onno Elgersma

                • mvdhauw
                  Message 8 of 8 , May 29, 2010
                    De site is wel buitengewoon traag, als die het al doet.....

                    Hopelijk wordt het snel beter.

                    Menno