Leeuwarden courant

  • Irene Visser
    Message 1 of 2 , Oct 24, 2007
      Hoi,

      is er nog iemand die op de site kan komen?

      Lukt me al een uur niet meer.
      Maar ja wat wil je als er een uitgebreid stuk in het NRC heeft gestaan.

      Volgens mij maken die meer reclame dan de Leeuwarder zelf. Maar stond wel op omrop Friesland.

      Maar bij mij ligt de boel eruit.

      gr. Irene.
    • Freyja
      Message 2 of 2 , Oct 24, 2007
        Ik kon er van morgen wel op en wilde in de avonduren weer gaan kijken daar
        en dat wilde niet nu kan ik er weer op \

        Groet Ayla

        _____

[...]

        Checked by AVG.
        19:39