Re: Dantumadeel: DE VRIES (i.p.v. Talma)

  • Bernarda Kragten
    Message 1 of 3 , Dec 26, 1999
      Beste Hessel,

      Eigenlijk weet ik het ook niet. Na 24 oktober is er veel gebeurd. Mijn
      vader kreeg begin november een hartaanval, werd naar een ziekenhuis
      vervoerd en raakte onderweg in coma. Een week later is hij in het
      ziekenhuis overleden zonder nog bij kennis te zijn geweest. We zijn
      allemaal erg verdrietig, aandacht voor genealogie heb ik nauwelijks
      gehad. Mijn moeder verkeert nog steeds in een soort shocktoestand,
      morgen gaan we een weekje met haar weg in de hoop dat een korte
      vakantie haar wat afleidt, ze heeft het erg moeilijk nu.

      Als het niet teveel gevraagd is, kan je dan wat je hebt over die drie
      Baukjes aan mij mailen? Misschien kan ik dan nog even kijken of het
      ergens past. Het kan zijn, dat die Reinder nooit getrouwd is, maar
      vrij jong is overleden. Misschien zijn er nog wel meer familieleden
      met andere voornamen, maar die heb ik nog niet omdat ik nog te weinig
      over die tak (DE VRIES) te weten ben gekomen. Misschien dat ik er
      later (in januari) nog eens op terug kan komen, dan laat ik je meteen
      weten of ik iets aan een van die Baukjes had.

      Alvast bedankt een een heel prettige jaarwisseling.

      Groeten,
      Bernarda.
      bkr@...