Re: Dantumadeel: DE VRIES (i.p.v. Talma)

  • Hessel de Vries
    Message 1 of 3 , Dec 26, 1999
      Hallo Bernarda,

      Momenteel zit ik achter de computer om wat oude berichten na te kijken en te
      verwijderen.
      Nu kom ik deze van jou tegen en ik kan mij niet herinneren en meer nakijken
      of ik jou
      wel antwoord terug heb gestuurd. Zo niet dan mijn excuus hiervoor. Laat je
      dit even weten.
      want er zijn na 1900 3 Baukjes gehuwd misschien is een van deze de Baukje
      die je zoekt.
      Een Reinder kom ik niet tegen.

      vr. gr. Hessel

      Message 2 of 3 , Dec 26, 1999
        Beste Hessel,

        Eigenlijk weet ik het ook niet. Na 24 oktober is er veel gebeurd. Mijn
        vader kreeg begin november een hartaanval, werd naar een ziekenhuis
        vervoerd en raakte onderweg in coma. Een week later is hij in het
        ziekenhuis overleden zonder nog bij kennis te zijn geweest. We zijn
        allemaal erg verdrietig, aandacht voor genealogie heb ik nauwelijks
        gehad. Mijn moeder verkeert nog steeds in een soort shocktoestand,
        morgen gaan we een weekje met haar weg in de hoop dat een korte
        vakantie haar wat afleidt, ze heeft het erg moeilijk nu.

        Als het niet teveel gevraagd is, kan je dan wat je hebt over die drie
        Baukjes aan mij mailen? Misschien kan ik dan nog even kijken of het
        ergens past. Het kan zijn, dat die Reinder nooit getrouwd is, maar
        vrij jong is overleden. Misschien zijn er nog wel meer familieleden
        met andere voornamen, maar die heb ik nog niet omdat ik nog te weinig
        over die tak (DE VRIES) te weten ben gekomen. Misschien dat ik er
        later (in januari) nog eens op terug kan komen, dan laat ik je meteen
        weten of ik iets aan een van die Baukjes had.

        Alvast bedankt een een heel prettige jaarwisseling.

        Groeten,
        Bernarda.
        bkr@...

> [...]
        Laat je
        >dit even weten.
        >want er zijn na 1900 3 Baukjes gehuwd misschien is een van deze de

        Talma)