STREEKARCHIEF NOORDOOST FRIESLAND VERHUIST

  • hzijlstra
    Message 1 of 1 , Oct 5, 2007
      L.S.

      Onderstaande info ontving ik van Streekarchief Noordoost Friesland te
      Dokkum (let op de sterk uitgebreide openingstijden):

      De studiezaal van het Streekarchief Noordoost Friesland aan de
      Rondweg-Noord 26 te Dokkum is op vrijdag 2 november voor het laatst
      open. Vanaf 5 november is de studiezaal gesloten. Maandag 26 november
      gaan we voor bezoekers weer open op onze nieuwe lokatie, Brokmui 62
      te Dokkum. In dit gebouw, waarin in een nieuw gebouwde vleugel zowel
      kantoorruimtes voor bibliotheek en archief en het archiefdepot is
      gerealiseerd en in de verbouwde bestaande bibliotheek de vernieuwde
      publieksruimtes worden gesitueerd, worden de openingstijden voor
      bibliotheek Dokkum en Streekarchief Noordoost Friesland gezamenlijk
      als volgt:
      maandag: 13.30-17.30
      18.30-20.30 *
      dinsdag 9.30-17.30
      18.30-20.30
      woensdag 9.30-17.30
      donderdag 9.30-17.30
      vrijdag 9.30-17.30
      18.30-20.30 *
      zaterdag 10.00-13.00 *
      * gedurende deze uren is de studiezaal van het streekarchief
      toegankelijk, maar er worden dan geen originele archiefstukken uit
      het depot gehaald