dood en begraven Driesum

  • Jouke Dantuma
    Message 1 of 2 , Oct 5, 2007
      Beste genealogen,

      Ik ben op zoek naar informatie die betrekking heeft op het onderwerp dood, rouw, begraven etc. m.b.t. het dorp Driesum. Ik schrijf een boek hierover naar aanleiding van het 100 jarig bestaan van de plaatselijke uitvaartvereniging. De informatie kan varieren van oude rouwkaarten(brieven)', foto's van overleden en hun begrafenissen tot rekeningen van de timmerman voor de kist etc. etc. Ook oude verhalen over bepaalde rituelen etc. zijn welkom.

      Jouke Dantuma.

    • Jouke Dantuma
      Message 2 of 2 , Oct 5, 2007
        Beste genealogen,