Up-Date van mijn site en vandaag de laatste letters M - Z

  • Anton Musquetier
    Message 1 of 1 , Oct 3, 2007
      Up-Date van mijn site met ca. 10.000 namen en vandaag de laatste
      letters M - Z

      In de afgelopen 6 maanden ca. 10.000 namen gevonden in het
      Provinciaal Bestuurlijk archief (de Staten)1813-1924
      Eerder deze week al de letters. A-L toegevoegd

      Met vriendelijke groeten
      Anton Musquetier

      Op mijn site http://www.altijdstrijdvaardig.nl
      vind u nu iets meer dan honderdduizend toevallige vondsten, U zult
      verrast zijn, met zoveel gegevens,
      een Luilekkerland voor de Genealoog die wat meer van zijn voorouders
      wil weten.
      (Up-date 30-09-2007)
      U bent om wat voor reden dan ook, niet in staat naar het archief in
      Friesland te komen, maar wilt toch copieen van akten/stukken? kijk op
      mijn site http://www.altijdstrijdvaardig.nlen kijk in de linkerkolom
      In samenwerking met een andere vrijwilligster ook copieen van
      Gelderland uit het Archief Arnhem.