Jacob Geerts Faber;Jantien Leenders

  • E.B.G.W. Ockels
    Message 1 of 1 , Oct 2, 2007
      Beste lijstgenoten.

      Toen ik de namen Jacob Geerts en Jantien Leenders op Google intypte, kreeg ik de volgende verwijzing:Jacob Geerts FABER x Jantien Leenderts uit Oldehove.

      Het gaat hierbij om Nr. 870 uit het "Overzicht van de Genealogische Gegevens op het Streekarchivaat te Dokkum". (Sneuper 32)
      Mijn vraag is nu: Hoe kom ik nu aan een kopie hiervan?
      Heeft iemand misschien dit Overzicht in zijn/haar bezit of moet ik het in Dokkum/ Leeuwarden aanvragen?
      In dat geval zou ik graag willen weten of dit per e-mail kan en wat het adres is.

      Ook interesseert het mij of iemand bovengenoemde personen ook in zijn/haar database heeft.

      Alvast hartelijk bedankt!

      Wil(lem) Ockels