Re: [Friesland-genealogy] Fam 's Krijtenburg/Wijnkan/Taconis

  • Roelof Varkevisser
    Message 1 of 3 , Feb 1, 2001
      Isabella,

      In het trouwboek (DTB 813, Makkum) heet hij Gerardus Krijttenburg, en kwam
      (ten tijde van zijn huw.) hij uit Makkum, Zij wordt Hiltie Takones genoemd
      en ze komt uit Joure

      -knip-
      >Kinderen uit dit huwelijk;
      >1. Gerrijt Sijmons, geb.?-?te?
      > ged. 12-05-1709 te Makkum
      > overl ?-?te?
      >Huwt met Hiltje Taconis op 03-10-1734 te Makkum.
      >Wanneer ze is geb, ged of overleden is mij niet bekend.

      In DTB 814 (Makkum) staat ook nog een Dirk Krijttenburg uit Makkum die op
      13-jan.-1743 huwt met Trijntie van Nes (ook uit Makkum)

      Succes,

      Roelof
    • Fam Vreeken
      Message 2 of 3 , Feb 2, 2001
        Goededag Roelof,

        Hartelijk bedankt voor je reactie, ik ben blij met elk stukje dat me verder
        brengt.
        Deze Dirk Krijttenburg kende ik nog niet, dus moet ik nog uitzoeken waar hij
        past in het geheel.

        Met vriendelijke groet,

        Isabella Vreeken-Bos.

        of: http://go.to/frgen .