Tonninga

  • Anthony Hofstee
    Message 1 of 2 , Sep 22, 2007
      Wie weet meer over Geert Berents en Romkje Dirks die op 9 november
      1783 in Dokkum trouwden? Romkje was op 10 juni 1758 in Augustinusga
      geboren maar gedoopt op belijdenis 5 augustus 1808 in Dokkum,
      overleden Dokkum 8 maart 1838. De kinderen Johanna (geb. Dokkum
      1785), Dirk (1787), Sipkje (1790), Hendrik (1795) en Janke (1798)
      hebben allemaal de naam Tonninga als familienaam. Tony
    • Klaas Jansen
      Message 2 of 2 , Dec 28, 2008
        Hallo Tony

        Geert Berends, ged. Dokkum 5 juli 1761, overleden 17 en begraven 20
        april 1807 te Dokkum. Zoon van Beernt Hendriks en Johanna Jans, gehuwd
        26 januari 1749 te Dokkum.

        => memorie van successie (Tresoar): Hendrik Berends Zeilmaker;
        Overleden op: 14 februari 1820

        Ik ga ervan uit, dat Johanna Jans de dochter was van Jan Engberts &
        Martjen Derks en gedoopt werd te Dokkum 27 februari 1724.

        Klaas

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Anthony Hofstee