Namen

  • D.M. Bonnema
    Message 1 of 3 , Feb 1, 2001
      Ik ben Douwe Meinderts Bonnema, ik zoek vooral in de Gemeente WONSERADEEL, met name doopsgezinde families.
      Verder zoek ik de families: REITSMA, FEENSTRA, VAN DER MEER, SAEKLES, JOUWSMA, BERGSMA, BONNEMA, DIJKSTRA.
      WONSERADEEL GROOT BESTAND

    • Roelof Varkevisser
      Message 2 of 3 , Feb 1, 2001
        Douwe,

        Zelf onderzoek ik o.a. de familie van mijn grootvader 'de Boer' (1888-1937)
        uit Harlingen, wiens voorouders uit Wonseradeel kwamen. Heb al van alles
        uit die streek, misschien kunnen we wat uitwisselen.

        Met vriendelijke groeten,
        Roelof

        Friesland rond 1860 : http://www.varke-visser.myweb.nl/kaarten
        voor mijn genealogie: http://www.gironet.nl/home/rvvisser/genea
        Wonseradeel: de Boer, Roedema
        Idaarderadeel: Zuidema, Deelstra
        Ferwerderadeel: Swart, Buursma, Braak, Papma
        Katwijk-Scheveningen: Varkevisser
        Hoekse Waard: Goud
        Zeeland: Enters

        Message 3 of 3 , Feb 2, 2001
          Douwe

          I saw your posting on the Friesland forum and noticed the van der Meer name.
          Here are a few vdMeer names that I have in my family -

          Tjeer Johannes VAN DER MEER - Cecilia Lolkje VAN DER GEEST
          Willem Saakes VAN DER MEER - Trijntje JILMENS
          Hiske Willems VAN DER MEER - Ultje Oeges PLANTINGA
          VAN DER MEER - Cornelia Agnes Maria VAN DER ZEE

          Willem Saakes is my 4th great grandfather b ca 1772, Hiske is his daughter
          Cecilia is a 2nd cousin once removed
          Cornelia is a 4th cousin

          Would you have any information on these folks

          Olav H. den Ouden
          Kitchener, Ontario, Canada
          2ulips@...

          Genealogy yn Frysl�n: http://members1.chello.nl/~a.stienstra/frgen/