Re: [Friesland-genealogy] Mijn familielijn.........

  • edagter
    Message 1 of 5 , Feb 1, 2001
      Het gaat inderdaad om Jantje Vos, dochter van Lammert Jans Vos en Anthijn
      Pieters.

      Groeten, Ed Agter

      Message 2 of 5 , Feb 1, 2001
        Hallo Ed,
        Ik heb op dit moment de overlijdensdatum niet voorhanden, maar ik zal per e-
        mail informeren bij mevr. Zielstra. Zij heeft deze datum vast wel!!! Dit
        komt ik wel enige gegevens van de Vos(sen) van de vrouwelijke lijn, maar
        houdt mij vooralsnog voornamelijk bezig met de Vos(sen) van de mannelijke
        lijn. Dit daar ik die nog niet helemaal compleet heb.

        Je hoort hier nog van.

        M.vr.gr.,
        Jan Vos, Heiloo