Re: [Friesland-genealogy] groningen

  • greetje
    Message 1 of 7 , Sep 2, 2007
      vriendelijk dank voor de informatie ja ik kende de site wel maar hij gaf mijn niets op de naam en ik vond mijn theodora johanna waldrecht ergens anders met als moeder johanna waldrecht we hebben de zelfde geboorte datum ze was al niet jong toen ze theodora kreeg die geboren is op 23-06-1870 en zij zelf in 17-08-1833 dat is 37 jaar oud en ik zie dat ze daarna nog levenlose kinderen heeft gehad in 1862 en in 18 74 ook theodora word na zijn overlijden geboren in 1870 vriendelijk dank voor je moeite we zoeken verder groetjes greetje
      Message 2 of 7 , Dec 1, 2008
        Dag allemaal
        Is er iemand lid van een groninger groep?
        Ik heb een informatie van groningen nodig,uit leek om precies te zijn
        Gr Marian

        Recent Activity
        a.. 1New Members
        Visit Your Group
        Moderator Central
        Yahoo! Groups

        Join and receive

        produce updates.

        Best of Y! Groups
        Check out the best

        of what Yahoo!

        Groups has to offer.

        Special K Group
        on Yahoo! Groups

        Join the challenge

        and lose weight.
        .

      • Fr@ns Krom
        Message 3 of 7 , Dec 1, 2008
          Hallo Marian,
          Vraag maar.
          Mvg.
          Frans Krom

          Website: www.familiewiersema.nl
          Inmiddels zijn er 5.152 verschillende bezoekers op mijn website geweest. Ruim 4.200 Wiersema's in mijn bestand.
          Alles is welkom met betrekking tot de navolgende familienamen : Dijksterhuis(Gr); Gezelle-Meerburg(ZH); Klooster(NH); Krom(NH-ZH); Laribeij(Fr;ZH); Laribij(Fr;ZH); de Leeuw(Gld); Meerburg(ZH); Meerburg-Snarenberg(ZH); Overmeer(ZH); Post(Gr); Teunen(NH); Theunen(NH), Thöne(Grebenstein Dld); Wiersema(NLD;VS;CAN;AUS;MEX); Wiersum(Gr;USA); Wier(d)sma (Fr).

        • Marian
          Message 4 of 7 , Dec 1, 2008
            Bedankt frans
            Ik denk dat ik het via je website ga proberen,want het is nog al prive,en smijt het liever even niet over de groep
            Marian
[...]

          • Esther van Rems-Dijkstra
            Message 5 of 7 , Dec 2, 2008
              Heb je al op allegroningers.nl gekeken, daar staat ondertussen heel wat op!

              ESther

              Get Firefox!