Overlijden kelderman in Bolsward

  • Gerard Kelderman
    Message 1 of 3 , Sep 1, 2007
      Beste Genealogen
      Gezien de reisafstand is het voor mij niet mogelijk om onderstaande akte te bekijken. Wie kan dit voor mij doen. Wie waren de ouders van Trijntje Kelderman, genoemd in deze akte.Bedankt alvast

      Overlijdensakte Bolsward, 1838
      Aangiftedatum 3 maart 1838, blad nr. 6
      Trijntje Gerardus Keldermans, overleden 1 maart 1838
      Oud 74 jaar, weduwe
      Met vriendelijke groeten

      Gerard Kelderman
      amateur genealoog

    • reyacta
      Message 2 of 3 , Sep 1, 2007
        Dag Gerard,

        is het deze niet:

        Leeuwarden, dopen, doopjaar 1763
        Dopeling: Anna Catharina
        Gedoopt op 24 november 1763 in Leeuwarden
        Kind van Gerardus Keldermans en Anna Elisabeth Keldermans
        Aanwezig: Anna Catr. Keldermans

        groet margreet
        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Gerard Kelderman"
        <g.kelderman2@...> wrote:

> [...]
        >
        > Overlijdensakte Bolsward, 1838
        > Aangiftedatum 3 maart 1838, blad nr. 6
        > Trijntje Gerardus Keldermans, overleden 1 maart 1838

      • Gerard Kelderman
        Message 3 of 3 , Sep 1, 2007
          Beste margreet

          je hebt helemaal gelijk. bedankt
          vrgr
          Gerard

          <g.kelderman2@...> wrote:

> [...]
          >
          > Overlijdensakte Bolsward, 1838
          > Aangiftedatum 3 maart 1838, blad nr. 6
          > Trijntje Gerardus Keldermans, overleden 1 maart 1838

          __________ NOD32 2495 (20070901) Informatie __________

          Dit bericht is gecontroleerd door het NOD32 Antivirus Systeem.
          http://www.nod32.nl