Re: [Friesland-genealogy] Juiste informatie over het Amsterdamse Stadsarchief.

  • Esther van Rems-Dijkstra
    Message 1 of 3 , Aug 30, 2007
      Ik had de nieuwe website al bezocht en er kaarten bekeken, maar ineens deed
      het bij mijn zijn werk niet, en niet alleen bij mij. Bij sommige mensen deed
      de site het prima, anderen konden niet zoeken en inloggen.

      Dit was geen verkeerde info, bij werkt het op dit moment wel weer.

      Groeten Esther

      Op 30-08-07 heeft F. Zwerver <fzwerver@...> het volgende geschreven:

      > Beste onderzoekers,
      >
      > Als jullie de volgende info intoetsen komen jullie rechtstreeks in de
      > indexen voor dopen, gezinskaarten etc.
      > Het was even wennen aan de nieuwe indeling van de website maar het werkt.
      >

      > https://stadsarchief.amsterdam.nl/archieven/archiefbank/indexen/index.nl.html
      >
      > Succes,
      > Frans Zwerver

      Get Firefox!