Juiste informatie over het Amsterdamse Stadsarchief.

  • Rienk de Boer
    Message 1 of 3 , Aug 30, 2007
      Best onderzoekers,

      vandaag zie ik enkele keren onjuiste informatie over het Amsterdamse Stadsarchief langs komen.

      Het stadsarchief is op 7 augustus geopend in zijn nieuwe behuizing, gebouw "De Bazel"aan de Vijzelstraat in Amsterdam. Dus al enkele weken geleden.

      Op zaterdag 15 en zondag 16 september zijn er ter gelegenheid van de opening bijzondere activiteiten. Vanaf de opening vinden er op deze dag om het kwartier rondleiding plaats.

      De website werkt wel.

      Rienk

      _,_._,___

    • F. Zwerver
      Message 2 of 3 , Aug 30, 2007
        Beste onderzoekers,

        Als jullie de volgende info intoetsen komen jullie rechtstreeks in de indexen voor dopen, gezinskaarten etc.
        Het was even wennen aan de nieuwe indeling van de website maar het werkt.

        https://stadsarchief.amsterdam.nl/archieven/archiefbank/indexen/index.nl.html

        Succes,
        Frans Zwerver