Re: [Friesland-genealogy] Wie zijn de ouders??? Werkgroep Oosterwolde eo i.o.

  • H. Hagedoorn
    Message 1 of 6 , Jan 31, 1992
      Eens met je idee over de opzet. Je verdwaalt gauw in zoiets.

      Zullen we nog even wachten en kijken of er meer geinteresseerden zijn?
      Wie weet is er ook een historische vereninging in Oosterwolde die
      geinteresseerd is.
      De periode die mij interesseert loopt in ieder geval van 1644 tot ruim
      voorbij 1700.
      Wetenswaard: Ik heb een boek: " Notities uit de geschiedenis van de
      Ooststellingwerfse dorpen" door Dr. T. H. Oosterwijk, uitgegeven door de
      culturele raad Oosterwolde in 1977. Daarin wordt van een dertiental
      dorpen de "oude geschiedenis" beschreven. In het deel over Oosterwolde
      worden de bekende boerderijen behandeld. Het boek geeft een aardig
      overzicht.

      Groet

      Henk Hagedoorn

      Liekele Helmus wrote:

      > Hallo Henk (Hagedoorn),
      > Hierbij meld ik mij gaarne aan voor dit initiatief.
      > Het lijkt me wel goed eerst e.e.a. te definiëren.
      > Welke periode nemen we; welke plaatsen onderzoeken we;
      > welke bronnen zijn beschikbaar .......
      > En dan begrijp ik de inbreng van wie wil om haar/zijn gegevens,
      > resultaten, veronderstellingen en vragen in te brengen.
      > Groetnis,

    • Liekele Helmus
      Message 2 of 6 , Jan 30, 2001
[...]

        Liekele (Lieko) Helmus & Rinske Helmus-Deutekom
        Siriusstraat 52, NL-1223 AP Hilversum, the Netherlands
        31(0)35 6858 675 (+voicemail) fax 31(0)20 8848 931(fax2pc)
        gsm 06 28184122 (dutchtone) NetMeeting (+Webcam)
        lhelmus@... icq 60503294

        Message 3 of 6 , Jan 30, 2001
          Lijkt mij ook een goed idee. Wellicht dat er dan verbindingen kunnen worden
          gemaakt.......

          Jan Vos, Heiloo