Brabant

  • Cora Scholten
    Message 1 of 3 , Aug 5, 2007
      Hallo
      weet iemand of er ook een groep is met betrekking tot Brabant en hoe ik mij daar bij aanmeld

      M.v.g. Cora Scholten
      http://members.home.nl/g.v.t

      Message 2 of 3 , Aug 5, 2007
        Cora,

        Om aan te melden:
        Noord-Brabant_Genealogy-subscribe@yahoogroups.com

        Met vriendelijke groet,
        Nynke van den Hooven.

        Message 3 of 3 , Aug 5, 2007
          Hallo

          Allemaal heel hartelijk bedankt voor de adressen van Noord-Brabant en zelfs Eindhoven. Ik denk dat de vereniging wat betreft bidprentjes wat voor ze kunnen betekenen omdat we er erg veel uit brabant binnen hebben gekregen
          Met vriendelijke groeten Cora Scholten.
          http;//members.home.nl/g.v.t