Jacob Minses ALBERDA & Hiltje VOGELZANG

  • Judith Henstra
    Message 1 of 17 , Aug 3, 2007
      Beste allemaal,

      Wie weet de VOOROUDERS van de volgende mensen:

      Jacob Minses ALBERDA trouwde in 1747 te Bolsward met Hiltje Philips
      VOGELZANG.

      Zij hadden een zoon Jan Jacobs Alberda, Lomberdhouder te Bolsward.

      Tot nu toe heb ik nog geen voorouders kunnen vinden of aansluiting
      bij al uitgezochte stambomen Alberda en Vogelzang.

      Nakomelingen hoef ik niet :-) maar voorouders zouden zeer welkom zijn!

      Wie heeft info over deze mensen?

      Groeten,

      Judith

      Judith Henstra