Vragen om aktes na te zien.

  • Cor
    Message 1 of 1 , Aug 2 9:24 AM
      Hallo,

      Afgelopen week werd er een vraag aan mij gericht om een
      akte na te zien.
      Prompt enkele uren later van een ander persoon nog een verzoek.
      Hier ben ik op tegen.
      Zoals ik al vaker hier betoogde is deze hele groep met elkaar, tezamen
      met het Tresoar forum, een enorme database.
      Volgens mij groter dan van Tresoar.
      Vaak komen er antwoorden met veel meer gegevens dan uit die ene akte
      te halen is. (aangetrouwden, kinderen etc.).
      Vragen moet men eerst maar in het algemeen stellen, komt er geen
      antwoord dan neem ik ze mee als ik tijd heb.
      Vandaag heb ik ze toch opgezocht.
      Maar vragen die de volgende keer rechtstreeks aan mij of via deze site
      aan mij gesteld worden leg ik aan de kant.
      Ook ik wil mijn vrijheid houden.
      Familie van mij heeft mij al voor gek verklaard dat ik dit allemaal
      gratis doe, want :
      "Hier zit handel in " , met andere woorden laat je er voor betalen.
      Nou wil ik dat niet.
      Maar wel mijn eigen vrijheid houden.

      Gegroet Cor.