Re: betekenis: Oate

  • Henk Smit
    Message 1 of 5 , Jul 30, 2007
      Hallo Appy, Irene en Hillebrand,

      dank voor jullie toelichtingen/verklaringen.
      Ze komen alle op het zelfde neer, het zal dus wel grootmoeder zijn.

      Ik heb nog even Fries geGoogled naar grootmoeder en dat is natuurlijk
      "beppe" maar kan ook "oarremem" zijn. Dit laatste lijkt wel veel op
      wat ik zocht (een verkorting er van?).

      Met hartelijke groet,
      Henk