Ouders van Jeltje Sinnema

  • Ben Sinnema
    Message 1 of 2 , Jul 29, 2007
      Is er iemand die helderheid kan verschaffen m.b.t. onderstaande Jeltje
      (ouders) ?

      Overlijdensakte Franeker, 1897
      Aangiftedatum 29 juni 1897, akte nr. 86
      Jeltje Sinnema, overleden 28 juni 1897
      Oud 38 jaar (geboren 1859????)

      Ik heb wel een geboorteakte gevonden van een Jeltje Sinnema maar de leeftijd
      zou niet kloppen tenzij het foutief in Tresoar zou zijn vermeld.

      Geboorteakte Franekeradeel, 1849
      Aangiftedatum 30 april 1849, akte nr. 45
      Jeltje Sinnema, geboren 30 april 1849
      Dochter van Taeke Annes Sinnema en Tietje Klazes van der Laan

      Andere Jeltjes in die periode heb ik niet kunnen vinden.

      Bij voorbaat dank.
      Ben Sinnema
    • Cor
      Message 2 of 2 , Aug 2, 2007
        Ben,

        ANTWOORD:
        48 jaar, * te Herbaijum en wonende te Franeker.
        En te Franeker overleden.
        Dochter van Taeke Sinnema, overleden en Pietje van der Laan,
        wonende te Franeker.

        Groeten Cor.