RE: Friezen buiten Friesland

  • Cor
    Message 1 of 3 , Jul 28 9:48 AM
      Hallo John.

      Enkele mensen hebben een reaktie gegeven op jouw vraag.
      Jammer vind ik het dat jij daar niet op reageerde.

      Toch heb ik maar even de boeken ingezien in Tresoar en een foto
      van de grafsteenfoto gemaakt.
      De foto is gekopieerd met een gewone copieermachine zodat
      deze niet erg mooi meer is in zwart-wit.
      En mijn foto daarvan gemaakt geeft ook weer iets kwaliteitsverlies.
      De foto stuur ik prive naar jou toe.

      Voor andere ge-interesseerden hier de tekst op de steen en
      daaronder de tekst die in het boek staat.

      Succes op 11 augustus,
      Cor.

      us mem
      geb. 6.12.1858
      overl. 27.2.1929

      us heit
      geb. 4.2-1858
      overl. 17.2-1935

      Antje Dijkstra 6.12.1858 - 27.2.1929
      Wytze Petrus de Vries 4.2-1858 - 17.2-1935
      Nw. Oosterbegraafplaats Amsterdam vak 47-131
    • Annemarth Sterringa
      Message 2 of 3 , Jul 28 10:35 AM
        Hee Cor, mooi dat je die foto's gemaakt hebt.
        John had mij buiten de groep om geschreven.

        Groetjes,
        Annemarth

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Cor" <cj.seinstra@...>
        wrote:

> [...]
        >

        > Antje Dijkstra 6.12.1858 - 27.2.1929
        > Wytze Petrus de Vries 4.2-1858 - 17.2-1935
        > Nw. Oosterbegraafplaats Amsterdam vak 47-131
      • john devries
        Message 3 of 3 , Jul 29 9:45 AM
          met veel dank aan Cor - de foto is goed gearriveerd!
          Ook dank aan alle anderen die reageerden met
          suggesties.
          John de Vries

          Ask a question on any topic and get answers from real people. Go to Yahoo! Answers and share what you know at http://ca.answers.yahoo.com