geozcht: voorouders Albert Reijtum

  • Koop Koning
    Message 1 of 1 , Dec 21, 1999
      hoi allemaal

      ik ben op zoek naar de voorouders van Albert Reijtum

      De gegevens die ik tot nu toe heb zijn:

      Albert Reijtum, Geboortedatum: 14-01-1814 , Makkinga

      getrouwd met
      Wiechertje Konink, geb: 24-04-1817 Dwingeloo

      Vader Albert Reijtum =JanAlberts Reijtum
      Moeder Albert Reijtum= Titjen Andries

      Heeft iemand meer informatie over dit gezin??

      bij voorbaat dank

      Koop Koning