Jaen Jaensz. (Sytsma)

  • J.Woudstra
    Message 1 of 1 , Jul 9, 2007
      Beste mede-leden,
      Wie kan mij helpen aan de voorouders van onderstaand echtpaar:
      Jaen Jaensz. (Sytsma)
      tr. 16.9.1627 Heeg
      Wytske Johannes (Oedsma) van Goënga.
      Zij hertrouwde 21.6.1656 Sneek Hilbrand Hilbrands Remsma van Bolsward,
      raadsman van Bolsward en dijkgraaf van Eemswouderhem.

      Kinderen:
      Baukje tr. 15.10.1654 Cornjum Alef Fransen
      en waarschijnlijk:
      Gerbrigje Jaens Sytsma tr. 1641 Oosterwierum Seerp Sjoerds Tirns (Twijns?!)
      Hiltie Jaens Sytsma tr. 1669 Sneek Izaäk van der Camp, chir. Sneek.

      Bij voorbaak dank.

      M.vr.gr.
      Joiop Woudstra