zwikstra stamboom

  • Johannes Zwart
    Message 1 of 5 , Jul 3, 2007
      Goedendag mede genealogen, is er iemand die de stamboom van Bonne Sybes Zwikstra geboren ongeveer 1787 in de stellingwerfen ,uitzoekt, hij is gehuwd met wichertje jans in 1813, en met harmtje jans das in 1831 en met geesjen jans brinksma in 1840, ik krijg van de week een hele grote aanvulling op deze stamboom van iemand uit helmond noordbrabant die door een herseninfarct niets meer zelf kan en ruim 7 jaar intensief is bezig geweest met deze stamboom, dus als iemand er mee bezig is, kan ik hem of haar misschien veel aanvullende informatie verschaffen zoals gegevens uit kranteknipsels, persoonskaarten e.d., ik hoor het wel, vriendelijke groet Johan Zwart,

    • ferlangde
      Message 2 of 5 , Jul 13, 2007
        Beste Johan,

        Een beetje late reactie, maar ik ben even afwezig geweest.
        Ik heb wel intresse in materiaal over de Zwikstra"s ivm het uitzoeken
        van de kwartierstaat van mijn kleinkinderen. Met name over de
        voorouders van Bonne Sybes kan ik nog wel wat meer info gebruiken. Ik
        heb allen de naam van vader Siebe Tjibbes en moeder Froukje Bonnes.

        Met vriendelijke Groet,

        Fré de Lang

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Johannes Zwart"

        Message 3 of 5 , Jul 13, 2007
          Hallo Fre, heb op je prive mail alles even op een rijtje gezet, groetjes Johan

          <jzwart@...> wrote:

> [...]
          informatie verschaffen zoals gegevens uit kranteknipsels,
          persoonskaarten e.d., ik hoor het wel, vriendelijke groet Johan

        • Christiaan van der Valk
          Message 4 of 5 , Jul 13, 2007
            Allen,

            Ik zit met een probleem: wil graag een tak van mijn Friese familie
            onderzoeken maar heb geen tijd en zit nogal uit de buurt. De Tresoar site is
            goed natuurlijk, maar ook dat kost tijd en heeft een aantal beperkingen. Is
            er iemand op deze lijst die mij tegen een redelijke vergoeding zou kunnen
            helpen om de genealogie van de familie De Spa(a) uit Terwispel en omstreken
            in kaart te brengen? Ik neem aan dat dit voor een ervaren sneuper geen enkel
            probleem kan zijn - ik ben niet op zoek naar fundamenteel geschiedkundig
            onderzoek, maar een gestructureerde weergave van familiegegevens voorzover
            deze publiekelijk toegankelijk zijn.

            Stuurt u mij a.u.b. een email als u geinteresseerd bent.

            Met vriendelijke groet,

            Christiaan van der Valk

            Boulogne Billancourt, Frankrijk

          • johan zwart
            Message 5 of 5 , Dec 26, 2013
              Goedendag medespeurders,

              zijn er ook mensen aangesloten bij de friese genealogiegroep die bezig zijn met de zwikstra stamboom, en echte nazaten van deze friese familie, zo ja dan kunnen wij elkaar helpen, heb heel veel materiaal van die familie, vriendelijke groet Johan Zwart Winschoten