Re: [Friesland-genealogy] familie Veen

  • Esther van Rems-Dijkstra
    Message 1 of 4 , Jul 3 8:26 AM
      Misschien komt iemand van de groningengroep er binnenkort eens, als het voor
      jou lastig is. Kijk ook eens op www.stambomen.net en dan onder
      archiefdienst, misschien dat daar wel een vrijwilliger is die iets voor je
      kan nakijken??

      Groetjes
      Esther

      Op 03-07-07 heeft ineke van leent <inekevanleent@...> het volgende
      geschreven:

      > Dank jewel voor je reactie.
      > nee dit heb ik nog niet gedaan. Ik dacht dat daar niet veel meer in zou
      > staan dan
      > dat er bekend is. En het klopt dat Grietje Veen heel veel mensen kunnen
      > zijn.
      > Daarom vind ik het ook zo moeilijk en vraag daarom of er iemand iets meer
      > weet.
      > Als ik in groningen in het archief kom dan zal ik de huwelijkse bijlagen
      > eens opvragen.
      > groetjes
      > Ineke

> [...]

      Get Firefox!