Re: [Friesland-genealogy] familie Veen

  • ineke van leent
    Message 1 of 4 , Jul 3, 2007
      Dank jewel voor je reactie.
      nee dit heb ik nog niet gedaan. Ik dacht dat daar niet veel meer in zou staan dan
      dat er bekend is. En het klopt dat Grietje Veen heel veel mensen kunnen zijn.
      Daarom vind ik het ook zo moeilijk en vraag daarom of er iemand iets meer weet.
      Als ik in groningen in het archief kom dan zal ik de huwelijkse bijlagen eens opvragen.
      groetjes
      Ineke

      Esther van Rems-Dijkstra <esthervanrems@...> wrote:
      Heb je de huwelijkse bijlagen van zijn huwelijk met Geertje Vos al bekeken??
      Alleen op Grietje Veen, dat zouden heel veel mensen kunnen zijn, wellicht
      dat zijn opa ook Martinus heette (hij noemt een van zijn kinderen ook
      Martinus zag ik).

      Groetjes
      Esther

      Op 03-07-07 heeft ineke van leent <inekevanleent@...> het volgende
      geschreven:

> [...]
      > kan ik misschien dit zelf uitzoeken.
      > Maar nu heb ik een vraag.
      > Eén van mijn voorouders komt uit friesland (althans dat denk ik).
      > Hij is geboren in Leeuwarden als Martinus Feike Veen op 06-03-1847. En
      > aangegeven op 08-03-1847. Zijn moeder is Grietje Veen. Maar verder kan ik
      > niets vinden.
      > In tresoar heb ik gezocht maar heb niets kunnen vinden, omdat het ook "van
      > Veen" kan zijn of "van der Veen". Ik heb ook geen geboorte datum van haar.
      > Dus ik kan niet verder zoeken.
      > Is er niemand die hier iets meer van weet.

      Get Firefox!

    • Esther van Rems-Dijkstra
      Message 2 of 4 , Jul 3, 2007
        Misschien komt iemand van de groningengroep er binnenkort eens, als het voor
        jou lastig is. Kijk ook eens op www.stambomen.net en dan onder
        archiefdienst, misschien dat daar wel een vrijwilliger is die iets voor je
        kan nakijken??

        Get Firefox!