gen Seinstra

  • Pieke van der Schaaf.
    Message 1 of 2 , Dec 20, 1999
      Wie kan mij meer vertellen over Teake Ri[e]ngenerus Seinstra, verm. geb.
      in 1825 en op 25 okt. 1851 geh. met Sijke Jans de Jong in de gem.
      Tietjerksteradeel. Alles is welkom over deze familie.
      Is er in Friesland iemand bezig met de genealogie van de familie
      S[Z]einstra? Ik zou hier gaarne gegevens mee uit willen wisselen.
      De groeten van Pieke
    • Yntze van der Honing
      Message 2 of 2 , Dec 20, 1999
        Pieke,

        Ja, volgens mij is er een Zeinstra in Hardegarijp of omstreken die daarmee
        bezig is. Ik heb weleens een brief van hem ontvangen.