RE: [Friesland-genealogy] Pieter Klaas Visser

  • Fr@ns Krom
    Message 1 of 5 , Jun 5, 2007
      Beste Jos,

      Bedankt voor de moeite.

      "Het lijkt erop dat Pieter kinderloos gestorven was, of kan dat volgens jouw
      gegevens niet?"
      Ik heb ook geen kinderen, maar alles is mogelijk.

      "Ik weet niet of je de ovl-akten van Pieter, Elisabeth en Lijsbet gezien
      hebt, maar ik heb ze gefotografeerd."

      Zou je die a.u.b. willen opsturen naar mij mail-adres. Toppie !!

      Groeten.
      Frans

      website: www.familiewiersema.nl
      Inmiddels zijn er 2.570 verschillende bezoekers op mijn website geweest. Bijna 4.000 Wiersema's in mijn bestand.
      Alles is welkom met betrekking tot de navolgende familienamen : Dijksterhuis(Gr); Gezelle-Meerburg(ZH); Klooster(NH); Krom(NH-ZH); Laribeij(Fr); Laribij(Fr); de Leeuw(Gld); Meerburg(ZH); Meerburg-Snarenberg(ZH); Overmeer(ZH); Post(Gr); Teunen(NH); Theunen(NH), Thöne(Grebenstein Dld); Wiersema(NLD;VS;CAN;AUS;MEX); Wiersum(Gr); Wier(d)sma (Fr).